venus and mars

April 23, 2012

it's called mahabbah

NOW WE SHARE 
THE SAME BRIGHT SUN 
THE SAME ROUND MOON
WHY DON'T WE SHARE THE SAME LOVE
TELL ME WHY NOT
LIFE IS SHORTER THAN MOST HAVE THOUGHT
HOLD MY HAND
THERE ARE MANY WAYS TO DO IT RIGHT
HOLD MY HAND
TURN AROUND AND
SEE WHAT WE LEFT BEHIND
HOLD MY HAND MY FRIENDS
WE CAN SAVE THE GOOD
SPIRIT OF ME AND YOU
FOR ANOTHER CHANCE
AND LETS PRAY FOR  BEAUTIFUL WORLD
BEAUTIFUL WORLD I SHARE WITH YOU


Assalamualaikum.well hello there??
cheitt.dah dah la tu.tak payah nak bajet anwar hadi sangat la ye dak?
err lagu kat atas?
takde apa apa.aku saje kasi semak.barulah traffic whore sikit kan.
haha mana ada.aku memain je.actually entri kali ni pasal lagu kat atas nih.
ye ye aku tahu lagu ni dah lama.kau takpayah aa buat muka menyampah sangat.

okay sekarang nih aku nak ajar something kat kau.teruja tak?
okay firstly kau scroll ke atas
dah scroll belum?*angguk2*
okay good.then baca balik lirik lagu tu.baca jangan tak baca.
baca dengan penuh perasaan.oh ye nyanyi sekali.yeah nyayi nyanyi !
pasang lagu kuat kuat and bolehlahh kau nyanyi sepenuh hati.
okay dah dah cukup.diam.tak sedapnya suara kau.heeee

actually kan aku nak tanya laa kat kau apa kau rasa pasal lagu ni?tak tak aku bukan nak suruh kau rating ke hape ke.aku nak tanya pendapat korang pasal lirik dia.anyone?nak jawab boleh angkat tangan.
takpe2 kau takpayah nak kerut2 dahi sangat nak fikir jawapannya.meh sini aku bagitahu.

okay ikut pemahaman aku kan
firstly aku terasa.yeah terasa.headshot.kau tak terasa ke?pehh pehh pehh.hebat aaa kau.tepuk2 untuk kau.
respect aa aku orang macam kau.bukan senang nak jumpa orang macam kau ni.1 in a million.sepanjang hidup aku tak penah jumpa orang macam kau.ciri ciri yang boleh dibuat calon suami.cheitt takpayah nak hiperbola sangat aa aiman oii.orang tak caya aa.kemain lagi kau.okay2 aku tipu je.

actually its about people nowadays la kan.
yang buat taktahu ape je yg berlaku kat environment korang.
yg jenis manusia tahu buat dono je.
yg jenis malas nak sibuk hal orang *err bukan jaga tepi kain okayy*
yg jenis kubur aku kubur aku kubur kau kubur kau.
yg jenis ada aku kesah?
kan?kan?kalau setuju hit 'like'.err err takde button like.sorry.like dalam hati -.-'

WE DON'T SEE THAT WE KEEP HURTING EACH OTHER NO
ALL WE DO IS JUST FIGHT

yupp kita lebih suka cakap belakang daripada berterus terang.
kita lebih suka caci maki kutuk mengutuk daripada menasihati.
kita prefer mengata instead of membimbing.
pehhliss laa okayy.tak macho tahu cakap2 belakang je.suruh buat depan depan menikus terus kau.

err lagi satu aku ponn tak perasan sangat about this thing sampai lah satu hari ni ada sorang sahabat tanya macam ni

"kenapa ada perasaan benci membenci antara manusia even kita tak
penah pon tengok orang tu but why must kita nak benci dia?"

*err err barack obama, yahudi dan yg seangkatan dengannya memang perlu dibenci
sila jangan persoalkan ye*

yes lepas sahabat tu cakap macam tu aku terus pehh pehh speechless tak-tahu-nak-kata-apa.terkedu.headshot.terasa.rasa macam :o *jawsdropped*
yes kenapa kau nak benci dia?dia bukan buat salah apa pon kat kau.yes aku terasa gilaa wehh sebab seriously aku selalu buat.korang terasa tak?bagus aa kalau terasa.bukti yg korng masih ada hati dan perasaan.

now we share the same bright sun the same round moon why dont we share the same love.......
yupp betul.kita semua dok atas bumi.matahari bulan semua sama.takde istilah 'helehh planet aku lagi best aa.planet kau apa ade?puiiih'.
so why dont we share the same love?
hambuii hambuii kau.kemain lagi.aku cakap why don't we share the same love terus kau jerit "NO WAYY ! I TAKNAK BERMADU OKEHH"
eh eh kau ni.kau ingat aku suka bemadu ke?.cheitt tak matured aa kau ni.cuba la think out of the box.
fikir kahwinn je tahu.ni laa sebabnya aku tak suka cakap dengan budak kecik.eh?ehemmm
 *booo diri sendiri*


"tidak sempurna iman seseorang itu selagi dia tidak mengasihi saudaranya sebagaimana
dia mengasihi dirinya sendiri"
(HR Bukhari dan Muslim)

so apa conclusionnya kali ini?err macam biasa takde conclusion sila fikir sendiri.sms kan conclusion anda dan hantar ke 34567.pemenang conclusion terbaik akan menerima hadiah misteri heheh.
wassalam

1 comment: