venus and mars

September 06, 2012

miss the old time :')

bismillah...


sejujurnya dah malas nak update blog.nak update time dah sampai jordan sana.tapi disebabkan panggilan daripada seorang sahabat siang tadi, blog cikai ini diupdate juga.katanya "update laa sekali before kau terbang.pleaseee.aku mohon kau tolonglaaaa update blog sekali jee before kau pergi.aku sanggup buat ape jee janji kau update blog.gunung tinggi sanggup ku daki.lautan api sanggup ku renangi....."
err sedikit over disitu.tapi apa apa pun thankss NUR SYAFINAZ AZMI sebab bagi saya ruhul jadid untuk menghapdate blog.



hai saya syafinaz.saya cantik dan kurus :D



so dengan izinNya insyaallah kurang 24 jam lagi saya akan meninggalkan malaysia bumi indah dan permai bagi menyambung tugas sebagai khalifah di jordan ardul kinanah.mencari ilmu di bumi tarbiyah.meneruskan perjuangan sebagai seorang da'ie disana.jadi, saya mintak jasa baik daripada awak, awak dan awak untuk mendoakan yg terbaik buat saya.let my feet stand firm and my heart stay unchanged *ir iman saya pinjam tagline awak yee*

berat rasanya nak tinggalkan tanah tumpah darah jantung hati paru paru otak saya ni.meninggalkan family.tambah2 lagi bila sahabat2 call sms and wish itu ini.sedih woii *air mata mengalir* tapi mujahadah harus diteruskan.just remember setiap pertemuan pasti ada perpisahan.kalau tak bertemu kembali di dunia insyaallah di syurga sana *lap hingus..erkk*

so i'm here just to say massive thank you to all of you yang menyapport saya dari atas bawah depan belakang...err dari semua arah lah.being there for me ketika saya susah dan senang.semoga Allah membalas jasa korang.sangat dihargai

setakat ini sahaja post simple lagi pendek ini.harapnya kita diizinkanNya utk bertemu kembali.

sampai jumpa lagi
till we meet again
ilai liqo'

*air mata mengalir laju.mencurah curah ke ladang gandum.erk -__-" *

that's all
wassalam



1 comment:

  1. awann,,jaga diri kat jordan,,all the best fesii arab :) sori x anta kt klia hari tu

    ReplyDelete